Alla inlägg den 6 januari 2013

Av superkvinnor - 6 januari 2013 20:57

Idag var jag på ytterligare ett nytt pass. Box. "Riktig" box med handskar och mitsar. Det var sjukt jobbigt, men väldigt roligt och tiden gick väldigt fort. En timme flög förbi. Nu när jag sitter här och skriver på min mobil så skakar mina armar. Krafterna är helt slut!

Vi körde raka, krokar, uppercuts, armbåge, sparkar mm. När vi skulle göra en övning med först två raka, två armbågar och sen två armhävningar ville jag dö. Direkt efter gick vi över till hammarslag, efter det nått sorts raka armar och slå ut på mitsarna med baksidan av handen och efter det slag bakom ryggen. Jag trodde inte jag skulle kunna hålla upp armarna efter det men jag kämpade passet ut. Jag blir så sjukt stolt över mig själv! :D

Har redan bokat in nästa boxpass men imorgon kanske jag kommer ångra mig när jag inte kan röra mina armar :p hehe

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards