Alla inlägg den 21 januari 2013

Av superkvinnor - 21 januari 2013 09:17

Ibland har man så mycket motivation och energi så man knappt vet vart man ska göra av den. Ibland verkar både vara som bortblåsta och allt känns bara blä.

Igår va det en alldeles för lugn dag på jobbet och dagen gick sååå långsamt, vilket gör mig otroligt trött. När jag kom hem va det mat som gällde å sen va det mys i soffan med Ebbis som va supertrött. Det gjorde inte saken bättre. När Ebba sen gick å la sig orkade jag inte göra nånting av det jag tänkt = träna och göra min inspirationsaffisch. Istället blev cola och några chips som fanns kvar till Hollywood fruarna. Klockan halv nio gick jag upp å la mig i sängen. Fast först fick jag lite massage av Tobbe <3

Imorse vid fem låg jag i sängen å lyssnade på Tobbe som höll på där nere och Ebba som höll på å prata i sin säng. Jag låg å tänkte att snälla Tobbe kan du göra välling så Ebba förhoppningsvis somnar om. Det gjorde han och Ebba sov vidare till sju.

Det gick med sega steg till dagis och ändå så kände jag mig varm och trött. Nu sitter jag på bussen och känner mig som jag har gått in i en vägg av energibrist. Vi får hoppas att det går över och att det finns mycket att göra på jobbet.

Hoppas ni är mer fyllda av energi än vad jag är!

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards