Alla inlägg den 13 januari 2013

Av superkvinnor - 13 januari 2013 17:44

När jag sover dåligt eller har nån/nått som stör min sömn så blir mitt humör sällan på topp. Jag blir lättare irriterad, känslosam och grinig.

I flera nätter har Ebba sovit riktigt dåligt och velat ha välling flera gånger per natt och inatt va inget undantag. Eftersom jag skulle jobba idag så tog Tobbe hand om Ebba, men det betyder inte att jag inte vaknar varje gång hon gråter eller gnäller.

Idag hade vi inventering på jobbet och det tar mycket energi. När jag kommer hem så är Ebba glad och sprallig och har ätit bra hela dagen. Men sen när hon ska äta middag så passar inget å hon är grinig och ska bara vara hos mig. Trots att jag presenterar en massa olika rätter så duger inget åt lilla fröken. Frustrationen växer inom mig å jag får ångest över natten som kommer bli som de senaste dagarna med för lite sömn. JAG VILL INTE GÅ UPP TUSEN GÅNGER INATT!! Varför äter hon inte så hon kan vara nöjd inatt?!

Min hjärna går snabbt in på min tycka synd om mig själv sida och vill då ha saker för att trösta mig själv. Helst lite chips. Och cola! På nått sätt känns det som om jag kommer må bättre om jag trycker i mig lite skit!

Nu sitter jag iaf i soffan och surar och känner mig bajs :p hoppas ni har en bättre söndagskväll än mig.

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards