Alla inlägg den 19 januari 2013

Av superkvinnor - 19 januari 2013 20:13

Förut idag sa jag att jag skulle träna på kvällen och flera tänkte säkert att jag inte skulle göra, men det gjorde jag. Trots jättegod middag med efterrätt hos svärmor så lyckades jag få till ett hemmapass. Jag körde tabata appen så alltså blev det 20 sekunder gånger 8.

Det blev:
Axelpress med hantlar
Benlyft (mage)
Biceps med hantlar
Rodd med gummiband
Sido benlyft
Pulserande sidoplanka
Höftlyft med motståndsband
Benlyft sneda
"Bilringsövning" med hantellyft vid sidan av kroppen

Totalt blev det 24 min effektiv träning. Inte illa för lite lördagskvällsträning ;)

//Angelina

Av superkvinnor - 19 januari 2013 12:31

Lotta heter hon och jobbar på mitt jobb. Hon har nyligen börjat träna efter ett par år på latsidan :p hehe. Nu har hon iaf kommit igång ordentligt och kör både pass och styrketräning.

Idag när jag kom till jobbet fick jag höra om hennes vecka och all träning hon gjort och även vad hon har inplanterat nästa vecka. Detta fick mig att känna mig lite dålig för jag har endast tränat EN gång denna vecka! Så ikväll får Tobbe piska mig ordentlig så jag kör ett bra hemmapass. Jag vill ju inte va sämre än Lotta lixom ;)

Det är alltid bra att få inspiration från olika människor och denna vecka är det som sagt Lotta. Försök hitta din inspirationskälla du med ;)

//Angelina

Av superkvinnor - 19 januari 2013 09:31

Idag är det jobb som gäller så det va bara att bege sig ut i kylan. Det är så jävla kallt! Hoppas Idige har det bra i varma Thailand. Jag är inte alls bitter att hon är i värmen å har det bra medans jag är fast här i kalla Sverige :/

Igår va en väldigt bra dag då min mamma och min lillebror var hos oss hela dagen :D Ebba charma dom rejält genom att dels säga mormor (momo) och ta fingret framför munnen och säga schh (fast hon blåser på fingret hehe) när min lillebror låtsas sova. Dessutom spelade hon pajas och kastade sig på golvet och hoppade runt som en tok ;)

Jag tror hon har sovit hyfsat bra inatt, men är inte helt säker då det va Tobbes "pass" inatt. Klockan 7.40 så ropade hon mamma och blev såå glad när jag kom å hämtade henne. Min prinsessa <3 lite vink fick jag i fönstret när jag skulle gå å en slängpuss. Nu ska hon å pappa få lite egentid igen medans jag drar in lite pengar ;)

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards