Alla inlägg den 15 januari 2013

Av superkvinnor - 15 januari 2013 22:35

Hej semester, hej ledigt o hej då lilla landet brunsås!
Hej bloggen o ber nåra 1000 ggr om ursäkt för asa dålig uppdatering.
Senaste tiden har mitt humör varit åt det sämre hållet och det hade ni inte velat läsa! (O hur det har gått på jobbet har jag nog gjort klokt i att inte skriva- kan hända att jag fått sparken då ;)
Men nu i alla fall, ligger jag packad o glad i min säng o väntar på i morgon då jag ÄNTLIGEN ska få åka till Arlanda o sätta mig på ett plan till där palmerna bor!
Det blir en del att packa när man reser med små barn även om jag har skalat av mitt eget bagage enormt mycket den här gången! Har nästan inte med mig nåt alls så hela min stora resväska är full med Isolde saker.
Blöjor välling nappar snuttefiltar nappflaskor o en vattenkokare tar upp en jäkla massa plats. Sen har jag faktiskt, tryckt ner en flytväst åxå. Ja nu kanske ni garvar (o min sambo har idiotförklarat mig) men vi kommer göra utflykter med båt o då vore det fint om världens vildaste Isolde inte drunknade! Visst man kanske kan låna flytväst där, men tänker inte chansa. Barn i båt= flytväst!
Angelina den finingen lånar ut sin resevagn åt Isolde så vi slipper släpa våran Emmaljunga sulky som inte blir så liten som man kunde önska sig. Tack!
Sen är vi nog kittade- jag o Isolde ialla fall. Mathias får faktiskt packa själv!

Så nu är det bara att sova o vänta på i morgon :) ute kräk-snöar det, men vem fan bryr sig? I morgon blir det 30 grader i januari! :)))
/Idige


Ps det är inte min bikini på bilden ha ha ha ;)

Av superkvinnor - 15 januari 2013 21:20

Efter en lång men rolig dag på jobbet så är man i behov av lite massage. Tur att man har världens bästa pojkvän/sambo/fästman som ska ge mig lite ;)

Efter det så blir det nog lite mammamys eller man kanske ska säga vuxenmys. Nått måste man ju ge i gengäld eller?! :p hehe. Ett bra avslut på dagen kan man säga :D

Ha en trevlig kväll där ute i stugorna!

//Angelina

Av superkvinnor - 15 januari 2013 16:43

Sitter på rasten och skriver så det här inlägget blir inte så långt. Jobbar 9-19 dag och det är jobbigt. Får knappt se Ebba såna här dagar. Hann se henne 40 min imorse då vi klädde på oss och gick till dagis. Var tvungen att väcka henne i sista stund innan vi behövde göra iordning oss å gå iväg.

Idag blir träningen utebliven pga cp trött mamma :p har dock fått mig ett litet pass på jobbet genom att springa upp och ner för en stege med en bilstol i handen. Skulle möblera om på min avdelning. Svettig blev jag, men fint blev det :D

Så nu måste jag börja jobba igen..

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards