Alla inlägg den 18 januari 2013

Av superkvinnor - 18 januari 2013 08:37

Min kära sambo har en tendens att snooza väldigt mycket på morgonen och idag var inget undantag. Idag gjorde han det så han väckte Ebba och jag trodde jag skulle bli galen! För ofta när hon vaknar på morgonen så vill hon inte somna om. Speciellt inte om nån är uppe och rör på sig där nere.
Så runt fem, halv sex imorse gick jag å hämtade Ebba och tog henne till min säng i hopp om att hon skulle kunna somna om igen. Efter att kliat henne på ryggen ett tag så gjorde hon just det och jag kunde släppa min ilska och somna om själv.

Det som är lite roligt (eller kanske skrämmande haha) är mina tankar som går när jag tror att jag inte ska få sova längre. Ilskan i mig som får mig att bli en hemsk människa! Jag tänker på saker för att straffa Tobbe, men tankarna försvinner så fort när jag inser att jag kan fortsätta sova.

Som ni förstår så är min sömn väldigt viktig för mig å det är inte smart att störa den..

//Angelina

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards