Alla inlägg den 8 januari 2013

Av superkvinnor - 8 januari 2013 21:15

Dagens första träningspass bestod av en pulka och en liten underbar flicka och en massa snö under pulkan med den lilla flickan. Jag hade nämligen tittat ut och tänkte att pulka var det bästa alternativet för att transportera Ebba till dagis. Det jag inte hade räknat med att all snö som packades under och det kändes tyngre och tyngre för varje steg. Dessutom hade jag fortfarande träningsvärk i armarna och dom kändes verkligen.

Mitt andra pass var ett riktigt pass på gymmet. Ett 25 minuters cirkelpass. Jag hade till och med dragit med mig Idige som svor lite åt mig när hon såg vad vi skulle göra ;) hehe.

Mitt tredje pass var ett pass precis efter cirkelträningen och va box mix. Lite mer som pensionärs gympa som Idige kallade det :p ja man står i en sal med en massa andra människor och gör de rörelser som visas. Fast här med lite mer boxnings inspirerade rörelser. Idige klara det galant och jag tror nog hon hade lite roligt ;)

Så det var all träning för idag. Nu ska jag jobba 10-19 två dagar i rad så då kommer det nog inte bli nån träning, men på fredag är ett box pass inbokat igen. Nu ska den här mamman bli fit är det tänkt!

Ha det bra där ute!
//Angie

Presentation


Ibland är det svårt att hinna med allt som man vill hinna med. Man vill gärna ha ett bra jobb med en bra lön, men ändå vara en supermamma som hämtar barnen tidigt från skola/dagis, och orkar leka med dom och sedan laga en god och nyttig middag. Sist men i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Många har en massa nyårslöften, men många bryter dom snabbt. Hur har det gått med dina?
 Håller dom fortfarande
 Höll en månad
 höll inte ens en dag
 hade inga nyårslöften

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards